You're one in a million

Började 06 idag och vi var klara på jobbet 09....hade man haft en champagne hade man ju öppnat den på bussen på väg hem ;P
Plockade ihop några extra timmar sömn för att kunna klara av hela dagen. Tänkte dra in till stan men Jens jobbade ju och Martin drar till stockholm jävla idiot... nej skoja bara älskar dig också Martin. Så ludde om du läser detta så kommer jag in....

Ska Försöka träffa Alina tänkte jag i tatueringsstudion hon jobbar i och försöka komma fram till ett märsterverk som ska pryda min nakna kropp. Så måste samla ihop lite tankar nu.



Idag var dagen jag tänkte börja mitt nya liv och börja träna igen men sen kom jag på, vi tar det imorogn eller någon annan dag.
 Gymboy
Gammal bild

Försöker komma på bra tankar för en sak som jag inte gillar är när folk tycker synd om sig själv, och inte står för vad man gör haha..Tur att man själv är arg över sina beslut just nu och det stör mig otroligt för det känns som att jag är emot mig själv. Men vem kan inte ångra något ;P man ska tro på sig själv och de låter ju vettigt haha.




Youre one in a million babe...






Har köpt en Hardcore Superstar biljet nu till Katalin i Uppsala och jag tror jag är sist i hela Sverige att köpa känns det som haha ;P kommer bli grymt och Klintan är tillbaka från regementet i Stockholm. Hardcore lirade där för exakt ett år sedan så antar att vi drar traditionen och går förbi pipes of Scotland och äter buffe.
Vi har dock spelning dagen efter och eftersom kvällen inte lär bli en myskväll får man se om man kommer igenom alkoblåset då vi lirar den fantastiska tiden 14.15....seriöst



Jag och klintan

Kommentarer
Postat av: Malin

När spelar dom i uppsala? jag vill också :(

2011-01-11 @ 02:57:36
URL: http://diaryofmalin.blogspot.com
Postat av: sofia

den svart vita bilden är jätte fin på dig (:

2011-01-13 @ 21:07:12
URL: http://sofiacastro.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0