You dont know what youve got until its gone



KLev upp idag som vanligt och trodde att det var köld rekord när man kom ut för luften utomhus var inte till för mänskliga lungor, var förjävla kallt. Vanlig dag kanske lite mer depp än vanligt men när man kom till jobbet släpptes iallafall en glädje bomb som lär kunna hålla i ett tag ;D

 Svimmade och hamnadee i koma när jag såg dagens bandsläpp till Sweden rock...men nu har jag vaknat och köpt biljet ;P check'!
  HARDCORE FUCKING SUPERSTAR kommer till sweden rock och jag kan redan känna känslan av att sitta mitt på dagen utanför sitt tält i en stol. Man har varit och handlat mat med alla andra och man knäpper en öl och ryser lite samtidigt för att känslan av livsnjutning ligger i topp. Skålar lite med jens och ler bara lite glatt medan man tittar på alla människor som går fram och tillbaka till campingen. Detta är såklart bara början på första festival dagen på sweden rock och alla är glada för att alla är taggade på Hardcore superstar som ska avsluta onsdagen.





Släpps nu Steel Panther till festivalen så går jag ner på knä och får en hjärtinfakt av glädje så vi får hålla tummarna.
Kom precis hem från jobbet och har köpt biljetten som jag längtat efter att få köpa hela dagen. Pappa had elagat någon mat som var en grön Soppa som man skulle doppa ägg i...någon Gi sak som min mage absolut inte behagade.


Ikväll ska bär det av in till stockholm med fina vänner för att ta en och en annan öl, vin eller helrör till o med på något av Rockholms sock ställen eller kanske på något finare hak det återstår att se när vi väl är framme. Imorgon blir det en kväll i Uppsala för att sätta Klintan på en Pedistal och fira att ungen fyllt år i veckan.



Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0