The difference between Romance And love

Idag blir det en mysig hemmakväll såklart framför tv:en men min date verkar ha det lite svårt att sitta still tror jag.





Börjar 6 imorgon grymt härligt och taggande ;D När vinterna är över ska jag le, då  blir det mindre på jobbet ;D 

 På harry b james i helgen blev man påmind om ett kanon band ju Reckless love - Romance spelades :P tror många är kritiska till denna gamla crashdiet dänga men han passar ju så mycket bättre i Reckless love än i crashdiet . vet att många hatar reckless love men fan olli  är lätt en av mina förebilder.




Romance är en sjukt bra låt men den bästa langar jag upp nu ..texten är najs med och jag citerar " the winters are far to cold for rock n roll" 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0