Daddy,brother, lover, Litle Boy

Jag kan inte hålla det innte längre och låtsas som att jag inte är glad över att MR fucking Big är bokade till Sweden rock:D
Jag trodde på mig själv ett tag att jag skulle missa Sweden rock men vafan håller jag på med klart jag ska ha biljet.
Vore ju gött nu om Hardcore superstar, Steel Panther, Van Halen eller Bon Jovi kunde släppas så att Upplevelsen Blir ett faktum...Bara den där jävla solen kan kolla fram lite i år också så som den gjorde på den goda tiden då man var där de första gångerna.

Och Sångaren i detta band kan jag lova ...lyssna och lär av en Pipa av Guld



Man får ju hålla lite i Pengar nu.. de som ska köpas är ju Hardcore Superstar biljet till Katalin, en till Göteborg...sen boende skall bokas i göteborg..Sweden rock biljetten och minst en dag på Peace and love.

Sommaren är som vanligt redan inbokad då östersund och utlandsresor i stort sett redan är fixade...blir att följa landslaget till ungern och Italien i en ölfest utan dess like. Sommaren får fan skynda på lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0