In a crossfire of thousands of...

YOh alla Monsterdiggare, Gillar ni Rob Zombie?!?! Fett isådanfall för han har nu släppts till Sweden rock festival och jag klickar på "Gilla" knappen.  Dock kan man ju tycka att sweden rock biljetten är lite dyr på sina 2400 spänn, då kan man åka ner ändå och härja vilt på campingen för att visa hur mycket man gillar att supa och hur mycket man gillar kärlek och hur mycket man gillar rock och trevliga människor. Eller så har man bara tur och gillar lite hårdare musik och köper en biljet till Metaltown som har ett startfält värt att äta något snuskigt för

Artister

Det var Länge sedan man uppdaterade men har alldeles för lite tid framför datan vissa tider. Förra helgen var vi ute på fredagen. Innan så firade vi Malin och köpte en skiva som är sjukt grym och kallar sig OKEJ! Martin köpte en chokladask och ett grattiskort med en dikt i även fast han aldrig träffat henne förut, va väll gulligt!

Martin i sina bästa år




Vi avslutade Kvällen på harry b james men egentligen skulle man gått hem tidigare. Jens hjälpte mig hem genom att han ville ha min uppmärksamhet och slängde en öl på mig från dansgolvet ;P Det funkade och jag fick gratis öl ju men vakten såg de tyvär också vilket slutade med att vi slängdes ut...Tack vakten för de var ju en dag på Lördagen också. Då åkte vi på en ritkigt lyckad julbåt med Jobbet och drog direkt efter till hardcore Superstar som man nu har sett 15 gånger...kärlek :D



Denna helg skullev vara en lugn helg...Började bra på fredagen med en mysig filmkväll :) Sedan på lördagen låg jag i sängen och skulle sova för skulle upp fruktansvärt tidigt och jobba. Men min Chef räddar kvällen genom att ringa och säga att jag inte behövs...så efter några paniktårar slår man på en platta och stämmningen är på topp, drar på sig kläder och ringer runt för att sno med sig några bärs och drar till harry b james igen!



Igår hade jag tråkigt och alla är sjuka så drog till Malin och såg en bra film som heter The experiment det var mysigt och vi hade en ben o jerrys som vi åt, och de spårade ur för alla vet ju hur smakorgasmen gör att man blir helt galen och vill ha mer så slutade med att man såg ut att vara en 3 åring som ätit sin första chokladglass + massa annat så i mitt fall behövde jag inte ens äta middag, Jag tyckte den var grym och hon tyckte väll en var helt okej :D  Handlar om ett antal helt vanliga personer som anmäler sig frivilligt att delta i ett expermient där några slumpvis utvalda ska agera fångar och resten ska vara vakter. De ska under 14 dagar vara inne i ett fängelse instängda och det finns självklart en jäkla massa regler att följa och om de inte följs så avbryts experimentet som över övervakat av massa Kameror...och som alla kan gissa så spårar allt detta ut till något förbannat sjukt haha och det är grymt ;D




Kort jobbdag idag vilket var tur för släpade verkligen pungen i gruset idag till jobbet och mina ögonlock kändes som 2 bullar..... och imorogn jobbar jag kväll så får sova hur jävlans länge jag vill ....dagens låt..blir ingen hardcore superstar som många kanske skulle gissa på utan drämmer till med denna ;P En spök video blir det istället...sitter och kollar runt på några videor och berättar lite för Malin om när vi i bandet åkte och sov över i Sveriges mest hemsökta hus... denna kille  uppger att hans hus är hemsökt och att han försöker filma det...en klassiker.

Dock gör han det väldigt bra och mycket av detta är svårt att fejka om han inte har skills....så släck era lampor...höj ljudet och kolla igenom alla 6 videos om ni orkar ;P Jag är en Pussy så jag höll på skita på mig ett antal gånger och tog några break ibland men jag utgår från att ni har mer kött på benen än jag ;)

 Peace
 


Kommentarer
Postat av: Malin

Den var bättre än helt okey!! Den var ganska bra!! typ 3,5/5. :D Bättre än dom flesta jag sett dom senaste 4 månaderna! ;)

2010-12-20 @ 22:21:31
URL: http://diaryofmalin.blogspot.com
Postat av: Linnéa

lär ju säga att mitt hjärta hoppa ur kroppen..

2010-12-20 @ 22:53:54
URL: http://nepaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0