ALL is NOT Fair in Love..

Japp då var de sagt ;P mitt i denna julrush vill man ju självklart handla massa coola grejjer  för billiga priser och de har man ju lyckats med ;P jag och Martin var inne i Stockholm igår och hittade en skiv affär med 50% på ALLT!! jag grät lite och sen gick vi in, mycket var plockat men det blev 4 skivor iallfall!

Accept- Balls to the wall
Journey - Revelation (2CD)
Def Leppard - Pyromania
Adept - ANother Year of Disaster

Bra skit ;P läste även att the poodles är klar med sin nya skiva och släpper den 15 April...Samma dag som Hardcore Superstar Lirar på Lisebergshallen i Göteborg och där ska man ju självklart befinna sig ;)


Martin var på köp humör men jag nöjde mig med en ny Jacka och ett par byxor, har ju handlat innan och tänkte dra in till stan snart igen.

 


Tänkte titta in på systemet och se va tomten har åt mig där och sen ska man väll slänga iväg några enorma sedlar igen och känna den fina ångesten på kläder eller något annat man redan har ;P

Imorgon Är vi 12 stycken män och Kvinnor som tar släden upp till åre för att sjunga in det nya året med skakande höfter och stänkande skumpa och det lär vaskas en hel del om jag har hört rätt ;) Mitt löfte så här innan nyår är att detta år hade jag tänkt att fira tolvslaget på åre torget och inte i kön till att köpa dricka.



Några av mina soldater som skall med upp i fjälltrakterna

Sen när man ser en sådan bild blir man ju satanistiskt sugen på att ta en sväng till en festival men dit är de ju långt.
Nu har Ju Journey och Foreigner släppts till Peace and love så det lutar ju rätt hårt åt att man klipper en Sween rock Biljet och en peace and love biljet...får se hur mycket man orkar i år för man slits ju såklart med åren  ;) 

Dagens låt såklart....det är utan tvekan Lillian Axe- Love and war med en text som mer vill sätta bruden på plats..inget illa menat men jag vet och så många andra vet att många pojkvänner lätt blir förtrollade av dess flickväns ögon och snabbt kan förvandlas till en vante som springer som en hund dit flickvänsmästaren pekar... inte okej haha. Grym låt och ta åt er grabbar ;P  ;)






Ja men Julafton firade man iallfall i Luleå med släkten och självklart drog man en klassiker och var sjuk...så det var ingen höjdare men tog hem många bra paket och jag håller tummarna för att ni också gjorde det ;P

men nu är man frisk och taggad mer än någon annan på nyår så tänkte börja packa nu och sen dra en snabbis till stan men till er alla från mig ETT GOTT NYTT ÅR!!! (Drink responsible) ;)

Avslutar såklart detta år med en gammal naken chock innan jag går och lägger mig för att återhmämta mig och kom ihåg att All's Fair in Love and War .. 


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha <3

Hoppas du inte står i kön på 12slaget då! Du ska dricka skumpa och få nyårskyss då ju :D

2010-12-29 @ 14:28:47
URL: http://diaryofmalin.blogspot.com
Postat av: Emma

haha :D miiin sääääääng

2010-12-29 @ 21:02:01
URL: http://blupp
Postat av: sandra

haha, porrrr

2011-01-04 @ 23:48:04
URL: http://rockkylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0