Who wants to Live Forever?

JObbat idag igen och kört farsan till Uppsala ;P ska ju göra ordning mig för att dra till Uppsala där vi giggar med Raw Fucking Diamond på genomfarten klockan 9 lär blir grymt och blir väll utgång efter  !!!  Hade en go bakfylla igår och det kändes för det var ovanligt kul att jobba haha ;) Ska banka ihjäl den mest irriterade flugan nu i mitt rum sen glida innåt...måste laga min mobil som har rostat ..jippi. Har spelning även imorogn klockan 5 på grand, 10 års jubileum UKM :O

I onsdags var jag och jens ute och Partade i sthlm och det skulle varit så många fler om inte Gunnar var sjuk i mini svininfluensan, Marcus pallade inte, martin skulle vila hjärtat, tom hade inte Råd och Ludde ville inte åka in själv efter jobbet ;) gängt är taggat haha ;)  Jag och jens öppnade många öl på nivå 22 tillsammans med en helgo burgare för att sedan bege oss till Pub anchor...sen när pub anchor inte var kul längre så blev det Harry B James dit även världens bästa partyprincess Johanna kom till! Skitkul att ses igen och gå lös lite haha <3 
 Kvällen var i helhet jävligt kul även om öl-intaget inte var nådigt ;D
 

Dagens låt är med Queen...

Who wants to live forever when love must die? Who waits forever anyway?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0